Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 9 април 2017 г.

Ако някаква истинска промяна у нас някога стане ще я направят само младите!


Снимката е от страницата на Г.Азманов, видя ми се хубава, носи някакво настроение...

Един млад човек на най-видно място на своята фейсбук-страница, сега забелязвам това, е написал:

Представяне: Angel Grancharov e moq idol

Младежът се казва Георги Азманов. Учил е в ПГЕЕ в Пловдив (сега наскоро предложихме патрон на това осиротяло училище да стане... Путин!) и най-вероятно съм му преподавал философия.

Как смятате, дали се майтапи или го и написал сериозно?! :-) Поискал ми е приятелство, разбира се, дадох му го. Думата "идол" не ме ласкае кой знае колко, не ми се вижда много подходяща, но, признавам си, все пак съм поласкан... :-) Приемам, че е употребил думата "идол" съвсем метафорично...

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" - т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински - Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: