Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 16 август 2017 г.

Започвам публикуването на поредица от текстове, отразяващи борбата ми за промяна в образованието под заглавие УЧИЛИЩЕ ПО СВОБОДА



Приятно четене, приятни размисли!

ЗАБЕЛЕЖКА: В тази поредица съм събрал (в тяхната времева последователност) всички мои есета за образованието, които съм писал в периода от 11 октомври 2015 г. (когато бях учител по философия в гр. Раковски) до 3 юни 2016 г. - т.е. отразил съм и случилото се в първите шест месеца след моето "завръщане на бял кон" в пловдивската ПГЕЕ, след възстановяването ми на работа там като учител по философия от Върховния Касационен съд (към края на декември 2015 г.). Тия текстове са едно детайлно и задълбочено изследване на тежката ситуация в една училищна общност, в която силите на инертността и на статуквото са изключително мощни.

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият „български“ Картаген е крайно време да бъде разрушен…

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: