Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 30 март 2018 г.

Неизлъчен по ПОтв запис на предаването "Изкуството да се живее"







Приятно гледане, приятни размисли!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

1 коментар:

Анонимен каза...

Страшно е човек да угасне на чуждо място, при чужди. Вашата майка е знаела че краят е дошъл, за това Ви е отпратила в другата стая, не е искала да станете свидетел. Ако майка Ви бе починала в Самоков а не в дома си близо до синът й, положително щяхте отново да се укорявате. Да благодарим на Бог че не е допуснал тя да страда прекомерно като се окаже в унизително и безпомощно състояние. Вашата мъка дълбоко ме трогва и докосва сърцето ми. Силно обикнах Вашата майка веднага щом узнах що за личност е от това което ми разказвахте за нея. Ще Ви разкрия една истина, а Вие трябва да вярвате на Вашия приятел. Вдовиците които са посветили живота си на децата си имат специално място в Царството на неизказаната Любов, не говоря за онова царство за което Пилат попитал Изкупителя, а Той отговорил че Царството не е земното, познато на тукашните обитатели. Нека обикнем Бога с цялото си сърце и душа. Божията любов е неотразима, милостта му неизчерпаема, промисълът Му съвършен. Свети Боже как да ти се отблагодаря че си ме създал в битие от нищото, че си ме избавил от духовна слепота и гибел. Аз съм Твоя придобивка за вечността. Свети Боже да дойде Царството ти, да се изпълни святата ти и блага воля. Нека ние немощните осъзнаем естеството ти което е любов, да почувстваме как силно и могъщо възлюби творението си. Я.М